Informacja - zawieszenie bezpośredniej obsługi ZUS
Utworzono dnia 28.10.2020
Od 27 października br., do odwołania w Oddziale ZUS w Krakowie przy ul. Pędzichów 27 zawieszono bezpośrednią obsługę klientów na sali obsługi dla świadczeniobiorców.
Wnioski oraz dokumenty w sprawach świadczeń emerytalno – rentowych lub zasiłkowych można złożyć:
• bez osobistego kontaktu z pracownikiem, do specjalnej skrzynki na dokumenty,
• na dzienniku podawczym.
Bezpośrednia obsługa klientów możliwa jest w:
ZUS zachęca także do załatwiania spraw w bez wychodzenia z domu.
Obsługa klientów jest możliwa przez internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS oraz w kontakcie telefonicznym.
Do dyspozycji Klienta uruchomiona została:
• ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00 dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7:00–18:00.
• specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym pod numerem tel. 22 11 22 111